mana draugz joja su tokiu irgi keli metai jau. cipavo, dejo didesne turba ir dar kazka smulkaus - nu zodz papigiaja. gavos apie 270ag. kiek vaziavau tai smagu visai. per kelis metus pakeite 5 purkshtukus ir persirinko automata :) -- ------------- ------------------ "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... > As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad zmones > eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. > Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas man > atrodo biski perlenkta :) > Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar ne? > > > "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message > news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos turbut del >> ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, isspaudzia keliolika >> pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo triuboje. Kitas dalykas yr >> toks variklio resursas kury gamintojas irgi skaiciuoja, bando ir tik >> paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos >> normas. >> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki >>> >>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>> varikliui nera. >>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>> >>> Aciu! >>> >>> >> >> > >