seniai. Tai kaip nebreiks spelioti, tada ir rasyk. "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hogg1d$5oa$1@trimpas.omnitel.net... >O tu jau pardavei savo gaidi, kad cia toks jau "macho"? :D > > Del 142kw reiktu paziureti kokia periferija, bet speju, kad ji ten turetu > buti ta pati. > > "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų > news:hogfjd$53i$1@trimpas.omnitel.net... >> kam ta gaidi e46 kisi? >> paskaityk tema, ir ko klausia. >> Po to rasyk. >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hogfda$4sg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sporiname is 5000lt, kad pasidaro is e 46 150kw 280 aj? Del sito >>> reikalo as netgi saviski galeciau paiimti. Visgi pinigai. >>> >>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >>> news:hoget9$4b5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kiek tu gali svaigti? Neuzknisa? >>>> 280ag :D >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius >>>>> lektuvui tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten >>>>> visada ant stiprios apkrovos dirba motoras. >>>>> >>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip >>>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >>>>> >>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys >>>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>>>>> >>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui >>>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug >>>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu >>>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu. >>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius >>>>>> perdaro i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo >>>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti >>>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai >>>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug >>>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati >>>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia >>>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia >>>>>> daugiau kuro. Ir visas tiuninimas... >>>>>> >>>>>> >>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad >>>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. >>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - >>>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :) >>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo >>>>>>> ar ne? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos >>>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, >>>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi >>>>>>>> ismetimo triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury >>>>>>>> gamintojas irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie >>>>>>>> galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas. >>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Sveiki >>>>>>>>> >>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>>>>>>>> varikliui nera. >>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>>>>> >>>>>>>>> Aciu! >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>