Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: Igaliotinis
Data: 2010-03-26 14:02:00
smurfinga gavai ?

"Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:hogg2q$5qt$1@trimpas.omnitel.net...
> atsiskaitem mes
>
> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> parašė naujienų 
> news:hogg26$5ep$1@trimpas.omnitel.net...
>> a tu uz praeita 5 tukstanciu spora atsiskaitei jau kad vel sporini?
>>
>> Tautis wrote:
>>> Sporiname is 5000lt, kad pasidaro  is e 46 150kw 280 aj? Del sito 
>>> reikalo as netgi saviski galeciau paiimti. Visgi pinigai.
>>>
>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
>>> news:hoget9$4b5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kiek tu gali svaigti? Neuzknisa?
>>>> 280ag :D
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti 
>>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius 
>>>>> lektuvui tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten 
>>>>> visada ant stiprios apkrovos dirba motoras.
>>>>>
>>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip 
>>>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>>>>
>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
>>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys 
>>>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>>>>
>>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui 
>>>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug 
>>>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu 
>>>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu.
>>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius 
>>>>>> perdaro i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo 
>>>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti 
>>>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai 
>>>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug 
>>>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati 
>>>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia 
>>>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia 
>>>>>> daugiau kuro. Ir visas tiuninimas...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad 
>>>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - 
>>>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :)
>>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo 
>>>>>>> ar ne?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos 
>>>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, 
>>>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi 
>>>>>>>> ismetimo triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury 
>>>>>>>> gamintojas irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie 
>>>>>>>> galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas.
>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo 
>>>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio?
>>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam 
>>>>>>>>> varikliui nera.
>>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Aciu!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>