tai nebeduoda prodrive paketo? "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parašė naujienų news:homaba$gfs$2@trimpas.omnitel.net... > uzsilenke prodraivas > > On 2010-03-27 18:13:37 +0200, Tautis said: > >> O tai koks galingiausias naudojamas ne komerciniame, ir kokie cia >> lektuvai? >> >> Kalbant apie pati subaru, tai jie siulo prodrive paketus, kurie issaugo >> garantija. >> >> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> news:hol672$n30$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai Fokker komercine aviacija ir ten turbo propelerinis. Nieko bendro. >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > >>> news:hok9pg$v5v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora? >>>> >>>> Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus >> >>>> kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai... >>>> >>>> Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius >>>> >> is palubinsko tai aiskiai matosi :) >>>> >>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> >>>> news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne >>> >>>>> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ >>>>> turbo >>> variante kai is gamyklos iseina 300AJ... >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> >>>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>> >>>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius >>>>>> lektuvui >>>>>> >>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten >>>>>> >>>> visada >>>>>> ant >>>> stiprios apkrovos dirba motoras. >>>>>> >>>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip >>>>>> >>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >>>>>> >>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>> >>>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys >>>>>>> >>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>>>>>> >>>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui >>>>>>> >>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai >>>>>>> daug >>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su >>>>>>> tokiu >>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu. >>>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius >>>>>>> perdaro >>>>>>> >>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo >>>>>>> >>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau >>>>>>> daryti >>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i >>>>>>> lektuva jis labai >>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas >>>>>>> blokas ir perrenkamas daug >>>>> grieztesniais reikalavimais kas >>>>>>> reikia patobulinama ir t.t. Ta pati >>>>> turetu padaryti ir tas >>>>>>> tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia >>>>> nusimanyti ziauriai >>>>>>> daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia >>>>> daugiau kuro. Ir >>>>>>> visas tiuninimas... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>> >>>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, >>>>>>>> kad >>>>>>>> >>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. >>>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - >>>>>>>> >>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :) >>>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo >>>>>>>> >>>>>> ar ne? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>> >>>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos >>>>>>>>> >>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra >>>>>>>>> pagaidina, >>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet >>>>>>>>> bbz kas darosi ismetimo >>>>>>>>> >>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury >>>>>>>>> gamintojas >>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka >>>>>>>>> prie galutiniu >>>>>>> kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos >>>>>>>>> normas. >>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>> >>>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Sveiki >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>>>>>>>>> >>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito >>>>>>>>>> >>>>>>>> variklio? >>>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo >>>>>>>>>> sitam >>>>>>>>>> >>>>>>>> varikliui nera. >>>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Aciu! > >