Krize. "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų news:hoggoq$6k1$1@trimpas.omnitel.net... > mano sena svajone polo. I darba-is darbo-batono-zjbs. Isipili kibira > saliarkos ir leki issisiepes. > Ir geru metu, nera kam sugesti. > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hoggkc$6fc$1@trimpas.omnitel.net... >> Darbe gavai? Kaip po bmw, ar patenkintas? >> >> Vikipedia cia Jegerio spec. O mano zinios is praktikos, draugu ir is kitu >> forumu. >> >> >> >> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >> news:hoggf8$68u$1@trimpas.omnitel.net... >>> vw polo. 2007m. >>> >>> As nzn ka reiskia tas zodis periferija. Cia termostatas? >>> Tai vikipedijoj pasiziurek. Ar nebesisemi ziniu is ten, kaip seniau? >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hogg6f$5v3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O tai koki dabar turi? >>>> >>>> O tai skiriasi ta periferija ar ne? Kalbi kaip bmw didelis zinovas, >>>> vaiksciojantis katalogas? Arba gal galetum paziureti realoem, as baisia >>>> tingiu :) >>>> >>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >>>> news:hogg31$5r7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> seniai. >>>>> Tai kaip nebreiks spelioti, tada ir rasyk. >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hogg1d$5oa$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>O tu jau pardavei savo gaidi, kad cia toks jau "macho"? :D >>>>>> >>>>>> Del 142kw reiktu paziureti kokia periferija, bet speju, kad ji ten >>>>>> turetu buti ta pati. >>>>>> >>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >>>>>> news:hogfjd$53i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kam ta gaidi e46 kisi? >>>>>>> paskaityk tema, ir ko klausia. >>>>>>> Po to rasyk. >>>>>>> >>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hogfda$4sg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sporiname is 5000lt, kad pasidaro is e 46 150kw 280 aj? Del sito >>>>>>>> reikalo as netgi saviski galeciau paiimti. Visgi pinigai. >>>>>>>> >>>>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >>>>>>>> news:hoget9$4b5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kiek tu gali svaigti? Neuzknisa? >>>>>>>>> 280ag :D >>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>>>>>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius >>>>>>>>>> lektuvui tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk >>>>>>>>>> ten visada ant stiprios apkrovos dirba motoras. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O >>>>>>>>>> siaip tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>>>>>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit >>>>>>>>>>> patys paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu >>>>>>>>>>> kaimynui viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto >>>>>>>>>>> turrbu labai daug turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai >>>>>>>>>>> pavazineti su tokiu varikliu manau jis ilgai nelaikytu. >>>>>>>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius >>>>>>>>>>> perdaro i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias >>>>>>>>>>> surinkimo tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam >>>>>>>>>>> patikimiau daryti neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli >>>>>>>>>>> idesi i lektuva jis labai greitai uzsilenks. Todel imamas naujas >>>>>>>>>>> blokas ir perrenkamas daug grieztesniais reikalavimais kas >>>>>>>>>>> reikia patobulinama ir t.t. Ta pati turetu padaryti ir tas >>>>>>>>>>> tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia nusimanyti ziauriai >>>>>>>>>>> daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia daugiau kuro. Ir >>>>>>>>>>> visas tiuninimas... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose >>>>>>>>>>>> prisiskaiciau, kad zmones eksploatuoja jau keleta metu ir >>>>>>>>>>>> viskas OK. >>>>>>>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 >>>>>>>>>>>> kW - kas man atrodo biski perlenkta :) >>>>>>>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to >>>>>>>>>>>> tuningo ar ne? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is >>>>>>>>>>>>> gamyklos turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra >>>>>>>>>>>>> pagaidina, isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz >>>>>>>>>>>>> kas darosi ismetimo triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio >>>>>>>>>>>>> resursas kury gamintojas irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui >>>>>>>>>>>>> pasilieka prie galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas >>>>>>>>>>>>> tarsos normas. >>>>>>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Sveiki >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau >>>>>>>>>>>>>> kilo klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito >>>>>>>>>>>>>> variklio? >>>>>>>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo >>>>>>>>>>>>>> sitam varikliui nera. >>>>>>>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>>>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Aciu! >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >