uzsilenke prodraivas On 2010-03-27 18:13:37 +0200, Tautis said: > O tai koks galingiausias naudojamas ne komerciniame, ir kokie cia lektuvai? > > Kalbant apie pati subaru, tai jie siulo prodrive paketus, kurie issaugo > garantija. > > "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų > news:hol672$n30$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai Fokker komercine aviacija ir ten turbo propelerinis. Nieko bendro. >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > >> news:hok9pg$v5v$1@trimpas.omnitel.net... >>> O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora? >>> >>> Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus >> >>> kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai... >>> >>> Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius >>> >> is palubinsko tai aiskiai matosi :) >>> >>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> >>> news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne >>> >>>> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ >>>> turbo >>> variante kai is gamyklos iseina 300AJ... >>>> >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> >>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>> >>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui >>>>> >>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada >>>>> ant >>>> stiprios apkrovos dirba motoras. >>>>> >>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip >>>>> >>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >>>>> >>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>> >>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys >>>>>> >>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>>>>> >>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui >>>>>> >>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai >>>>>> daug >>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su >>>>>> tokiu >>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu. >>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro >>>>>> >>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo >>>>>> >>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau >>>>>> daryti >>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i >>>>>> lektuva jis labai >>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas >>>>>> ir perrenkamas daug >>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia >>>>>> patobulinama ir t.t. Ta pati >>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. >>>>>> O kad tai padaryti tai reikia >>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar >>>>>> tik pakelia slegi ir ipurskia >>>>> daugiau kuro. Ir visas tiuninimas... >>>>>> >>>>>> >>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad >>>>>>> >>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. >>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - >>>>>>> >>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :) >>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo >>>>>>> >>>>>> ar ne? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>> >>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos >>>>>>> >>>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, >>>>>>> >>>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo >>>>>>>> >>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury >>>>>>>> gamintojas >>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie >>>>>>>> galutiniu >>>>>>> kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas. >>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>> >>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Sveiki >>>>>>>>> >>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>>>>>>>> >>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>>>>>>>> >>>>>>>> varikliui nera. >>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>>>>> >>>>>>>>> Aciu!