Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-03-28 04:11:06
uzsilenke prodraivas

On 2010-03-27 18:13:37 +0200, Tautis said:

> O tai koks galingiausias naudojamas ne komerciniame, ir kokie cia lektuvai?
> 
> Kalbant apie pati subaru, tai jie siulo prodrive paketus, kurie issaugo 
> garantija.
> 
> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
> news:hol672$n30$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai Fokker komercine aviacija ir ten turbo propelerinis. Nieko bendro.
>> 
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > 
>> news:hok9pg$v5v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora?
>>> 
>>> Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus >> 
>>> kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai...
>>> 
>>> Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius 
>>> >> is palubinsko tai aiskiai matosi :)
>>> 
>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> 
>>> news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne >>> 
>>>> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ 
>>>> turbo >>> variante kai is gamyklos iseina 300AJ...
>>>> 
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> 
>>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>> 
>>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui 
>>>>> >>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada 
>>>>> ant >>>> stiprios apkrovos dirba motoras.
>>>>> 
>>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip 
>>>>> >>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>>>> 
>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>> 
>>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys 
>>>>>> >>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>>>> 
>>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui 
>>>>>> >>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai 
>>>>>> daug >>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su 
>>>>>> tokiu >>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu.
>>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro 
>>>>>> >>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo 
>>>>>> >>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau 
>>>>>> daryti >>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i 
>>>>>> lektuva jis labai >>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas 
>>>>>> ir perrenkamas daug >>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia 
>>>>>> patobulinama ir t.t. Ta pati >>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. 
>>>>>> O kad tai padaryti tai reikia >>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar 
>>>>>> tik pakelia slegi ir ipurskia >>>>> daugiau kuro. Ir visas tiuninimas...
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad 
>>>>>>> >>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - 
>>>>>>> >>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :)
>>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo 
>>>>>>> >>>>>> ar ne?
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>> 
>>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos >>>>>>> 
>>>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, >>>>>>> 
>>>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo 
>>>>>>>> >>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury 
>>>>>>>> gamintojas >>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie 
>>>>>>>> galutiniu >>>>>>> kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas.
>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>> 
>>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo 
>>>>>>>>> >>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio?
>>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam 
>>>>>>>>> >>>>>>>> varikliui nera.
>>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Aciu!