Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: Andrius
Data: 2010-03-27 16:54:26
Tai Fokker komercine aviacija ir ten turbo propelerinis. Nieko bendro.

"Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:hok9pg$v5v$1@trimpas.omnitel.net...
>O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora?
>
> Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus 
> kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai...
>
> Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius is 
> palubinsko tai aiskiai matosi :)
>
> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
> news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net...
>> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne 
>> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ turbo 
>> variante kai is gamyklos iseina 300AJ...
>>
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti 
>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui 
>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada ant 
>>> stiprios apkrovos dirba motoras.
>>>
>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip tai 
>>> galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>>
>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys 
>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>>
>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui 
>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug 
>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu varikliu 
>>>> manau jis ilgai nelaikytu.
>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro 
>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo 
>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti 
>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai 
>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug 
>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati 
>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia 
>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia daugiau 
>>>> kuro. Ir visas tiuninimas...
>>>>
>>>>
>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad 
>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas 
>>>>> man atrodo biski perlenkta :)
>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar 
>>>>> ne?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos 
>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, 
>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo 
>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas 
>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu 
>>>>>> lygigreciai ziuredami tas tarsos normas.
>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>
>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo 
>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio?
>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam 
>>>>>>> varikliui nera.
>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>>
>>>>>>> Aciu!
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>