Tai Fokker komercine aviacija ir ten turbo propelerinis. Nieko bendro. "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hok9pg$v5v$1@trimpas.omnitel.net... >O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora? > > Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus > kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai... > > Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius is > palubinsko tai aiskiai matosi :) > > "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų > news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net... >> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne >> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ turbo >> variante kai is gamyklos iseina 300AJ... >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui >>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada ant >>> stiprios apkrovos dirba motoras. >>> >>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip tai >>> galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >>> >>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys >>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>>> >>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui >>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug >>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu varikliu >>>> manau jis ilgai nelaikytu. >>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro >>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo >>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti >>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai >>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug >>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati >>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia >>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia daugiau >>>> kuro. Ir visas tiuninimas... >>>> >>>> >>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad >>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. >>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas >>>>> man atrodo biski perlenkta :) >>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar >>>>> ne? >>>>> >>>>> >>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos >>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, >>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo >>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas >>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu >>>>>> lygigreciai ziuredami tas tarsos normas. >>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki >>>>>>> >>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>>>>>> varikliui nera. >>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>>> >>>>>>> Aciu! >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>