O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora? Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai... Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius is palubinsko tai aiskiai matosi :) "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne > reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ turbo > variante kai is gamyklos iseina 300AJ... > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti variklio >> galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui tai tas >> pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada ant stiprios >> apkrovos dirba motoras. >> >> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip tai >> galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >> >> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys >>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>> >>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui >>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug turi >>> itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu varikliu manau >>> jis ilgai nelaikytu. >>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro i >>> aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo tolerancijas, >>> variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti neapsimoka >>> finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai greitai >>> uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug grieztesniais >>> reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati turetu padaryti ir >>> tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia nusimanyti ziauriai daug. >>> O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia daugiau kuro. Ir visas >>> tiuninimas... >>> >>> >>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad >>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. >>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas >>>> man atrodo biski perlenkta :) >>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar >>>> ne? >>>> >>>> >>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos turbut >>>>> del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, isspaudzia >>>>> keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo triuboje. >>>>> Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas irgi >>>>> skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu >>>>> lygigreciai ziuredami tas tarsos normas. >>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki >>>>>> >>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>>>>> varikliui nera. >>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>> >>>>>> Aciu! >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >