Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: Tautis
Data: 2010-03-27 08:49:22
O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora?

Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus kokius 
bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai...

Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius is 
palubinsko tai aiskiai matosi :)

"Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net...
> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne 
> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 AJ turbo 
> variante kai is gamyklos iseina 300AJ...
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti variklio 
>> galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui tai tas 
>> pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada ant stiprios 
>> apkrovos dirba motoras.
>>
>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip tai 
>> galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>
>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys 
>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>
>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui 
>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug turi 
>>> itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu varikliu manau 
>>> jis ilgai nelaikytu.
>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro i 
>>> aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo tolerancijas, 
>>> variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti neapsimoka 
>>> finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai greitai 
>>> uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug grieztesniais 
>>> reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati turetu padaryti ir 
>>> tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia nusimanyti ziauriai daug. 
>>> O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia daugiau kuro. Ir visas 
>>> tiuninimas...
>>>
>>>
>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad 
>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas 
>>>> man atrodo biski perlenkta :)
>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar 
>>>> ne?
>>>>
>>>>
>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos turbut 
>>>>> del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, isspaudzia 
>>>>> keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo triuboje. 
>>>>> Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas irgi 
>>>>> skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu 
>>>>> lygigreciai ziuredami tas tarsos normas.
>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki
>>>>>>
>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo 
>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio?
>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam 
>>>>>> varikliui nera.
>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>
>>>>>> Aciu!
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>