O tu jau pardavei savo gaidi, kad cia toks jau "macho"? :D Del 142kw reiktu paziureti kokia periferija, bet speju, kad ji ten turetu buti ta pati. "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų news:hogfjd$53i$1@trimpas.omnitel.net... > kam ta gaidi e46 kisi? > paskaityk tema, ir ko klausia. > Po to rasyk. > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hogfda$4sg$1@trimpas.omnitel.net... >> Sporiname is 5000lt, kad pasidaro is e 46 150kw 280 aj? Del sito reikalo >> as netgi saviski galeciau paiimti. Visgi pinigai. >> >> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >> news:hoget9$4b5$1@trimpas.omnitel.net... >>> kiek tu gali svaigti? Neuzknisa? >>> 280ag :D >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui >>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada ant >>>> stiprios apkrovos dirba motoras. >>>> >>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip >>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti. >>>> >>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys >>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries. >>>>> >>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui >>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug >>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu >>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu. >>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro >>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo >>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti >>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai >>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug >>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati >>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia >>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia >>>>> daugiau kuro. Ir visas tiuninimas... >>>>> >>>>> >>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad >>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. >>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - >>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :) >>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo >>>>>> ar ne? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos >>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, >>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo >>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas >>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie galutiniu >>>>>>> kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas. >>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sveiki >>>>>>>> >>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>>>>>>> varikliui nera. >>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>>>>>>> >>>>>>>> Aciu! >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >