Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: Tautis
Data: 2010-03-25 22:11:26
O tu jau pardavei savo gaidi, kad cia toks jau "macho"? :D

Del 142kw reiktu paziureti kokia periferija, bet speju, kad ji ten turetu 
buti ta pati.

"Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
news:hogfjd$53i$1@trimpas.omnitel.net...
> kam ta gaidi e46 kisi?
> paskaityk tema, ir ko klausia.
> Po to rasyk.
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hogfda$4sg$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sporiname is 5000lt, kad pasidaro  is e 46 150kw 280 aj? Del sito reikalo 
>> as netgi saviski galeciau paiimti. Visgi pinigai.
>>
>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
>> news:hoget9$4b5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kiek tu gali svaigti? Neuzknisa?
>>> 280ag :D
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti 
>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius lektuvui 
>>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten visada ant 
>>>> stiprios apkrovos dirba motoras.
>>>>
>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip 
>>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>>>
>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys 
>>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>>>
>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui 
>>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai daug 
>>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su tokiu 
>>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu.
>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius perdaro 
>>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo 
>>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau daryti 
>>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i lektuva jis labai 
>>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas blokas ir perrenkamas daug 
>>>>> grieztesniais reikalavimais kas reikia patobulinama ir t.t. Ta pati 
>>>>> turetu padaryti ir tas tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia 
>>>>> nusimanyti ziauriai daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia 
>>>>> daugiau kuro. Ir visas tiuninimas...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad 
>>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - 
>>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :)
>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo 
>>>>>> ar ne?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos 
>>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, 
>>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo 
>>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas 
>>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie galutiniu 
>>>>>>> kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas.
>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>>
>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo 
>>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio?
>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam 
>>>>>>>> varikliui nera.
>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>>>
>>>>>>>> Aciu!
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>