Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: Ablasiejus
Data: 2010-03-25 22:23:54
mano sena svajone polo. I darba-is darbo-batono-zjbs. Isipili kibira 
saliarkos ir leki issisiepes.
Ir geru metu, nera kam sugesti.

"Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:hoggkc$6fc$1@trimpas.omnitel.net...
> Darbe gavai? Kaip po bmw, ar patenkintas?
>
> Vikipedia cia Jegerio spec. O mano zinios is praktikos, draugu ir is kitu 
> forumu.
>
>
>
> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
> news:hoggf8$68u$1@trimpas.omnitel.net...
>> vw polo. 2007m.
>>
>> As nzn ka reiskia tas zodis periferija. Cia termostatas?
>> Tai vikipedijoj pasiziurek. Ar nebesisemi ziniu is ten, kaip seniau?
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hogg6f$5v3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>O tai koki dabar turi?
>>>
>>> O tai skiriasi ta periferija ar ne? Kalbi kaip bmw didelis zinovas, 
>>> vaiksciojantis katalogas? Arba gal galetum paziureti realoem, as baisia 
>>> tingiu :)
>>>
>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
>>> news:hogg31$5r7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> seniai.
>>>> Tai kaip nebreiks spelioti, tada ir rasyk.
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hogg1d$5oa$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>O tu jau pardavei savo gaidi, kad cia toks jau "macho"? :D
>>>>>
>>>>> Del 142kw reiktu paziureti kokia periferija, bet speju, kad ji ten 
>>>>> turetu buti ta pati.
>>>>>
>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
>>>>> news:hogfjd$53i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kam ta gaidi e46 kisi?
>>>>>> paskaityk tema, ir ko klausia.
>>>>>> Po to rasyk.
>>>>>>
>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:hogfda$4sg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sporiname is 5000lt, kad pasidaro  is e 46 150kw 280 aj? Del sito 
>>>>>>> reikalo as netgi saviski galeciau paiimti. Visgi pinigai.
>>>>>>>
>>>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
>>>>>>> news:hoget9$4b5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> kiek tu gali svaigti? Neuzknisa?
>>>>>>>> 280ag :D
>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti 
>>>>>>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius 
>>>>>>>>> lektuvui tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk 
>>>>>>>>> ten visada ant stiprios apkrovos dirba motoras.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O 
>>>>>>>>> siaip tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų 
>>>>>>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit 
>>>>>>>>>> patys paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu 
>>>>>>>>>> kaimynui viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu 
>>>>>>>>>> labai daug turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti 
>>>>>>>>>> su tokiu varikliu manau jis ilgai nelaikytu.
>>>>>>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius 
>>>>>>>>>> perdaro i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias 
>>>>>>>>>> surinkimo tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam 
>>>>>>>>>> patikimiau daryti neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli 
>>>>>>>>>> idesi i lektuva jis labai greitai uzsilenks. Todel imamas naujas 
>>>>>>>>>> blokas ir perrenkamas daug grieztesniais reikalavimais kas reikia 
>>>>>>>>>> patobulinama ir t.t. Ta pati turetu padaryti ir tas tiunintojas. 
>>>>>>>>>> O kad tai padaryti tai reikia nusimanyti ziauriai daug. O dabar 
>>>>>>>>>> tik pakelia slegi ir ipurskia daugiau kuro. Ir visas 
>>>>>>>>>> tiuninimas...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, 
>>>>>>>>>>> kad zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>>>>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 
>>>>>>>>>>> kW - kas man atrodo biski perlenkta :)
>>>>>>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to 
>>>>>>>>>>> tuningo ar ne?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos 
>>>>>>>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, 
>>>>>>>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi 
>>>>>>>>>>>> ismetimo triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury 
>>>>>>>>>>>> gamintojas irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka prie 
>>>>>>>>>>>> galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos normas.
>>>>>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau 
>>>>>>>>>>>>> kilo klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito 
>>>>>>>>>>>>> variklio?
>>>>>>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo 
>>>>>>>>>>>>> sitam varikliui nera.
>>>>>>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Aciu!
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>