Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-31 14:11:27
Kadangi jau nesitikiu tavęs matyti reinkarnacijose (nors turiu vilties
userio projektui jei susikalbėsit) tai....

Ačiū, kad tiek metų prižiūrėjai šitą narvelį ant savo kupros. Ačiū, kad
saugojai mus nuo vatos. Ir ačiū, kad neišjungei newsų su rm -rf / kurį
nors ryta kai kolegos paskutinę kavą išgėrė. Nu ir šiaip, sekmės... nuo
poryt :)