Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: Stork
Data: 2021-02-22 14:11:25
Nu išties abydna...
Plazmų nebegamina, travel grupėj nieks nebešnek, news'ai užsidaro... senstam
pipiec... o taip gerai darbe būdavo į new'sus nuo spaudos skaitymo pabėgti,
patarimų, pasiginčijimų paskaitinėt... :-(

"Dainiushas"  parašė naujienų news:s0qp9f$sod$1@news.omnitel.net...

na galima tik paantrint - taip BLET, gaila....