Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: Levas
Data: 2021-02-23 22:52:56
del zodzio laisves... Ji nyksta akyse. As du kartus buvau policijoje del
savo www ir facebuko. Vien tik del to, kad yra debilu kurie jauciasi
"izeisti" ar siaip nedapisti. Gerai, kad man gal pasiseke, kad
policijoje dirbo jauni zmones kurie viska suprato ir buvo ciki.

Kokie punktai trigerino:
1. narkotikai! Nuotrauka su kanapes krumu israutu.
2. nacizmo pateisinimas- nuotrauka su svastikais (ant antikines graiku
vazos)
3. lazeriais zudau zmones (gal del to kad aprasiau kaip DVD lazeri isimti?)
4. pavojingi eksperimentai (su situo punktu buvo atskiras skundas i eko
policija. Gera teta policininke paskambino, nereikejo vaziuoti).
5. puslapiai pavojingi vaikams.

Todel deja, nors ir yra resursai ir internetai, newsu nepakurciau...

Vienintele iseitis- Ukraina. Kogero vienintele "laisva" salis.

P.S. as zinau kas skunde :)

--
Bye, Levas

--