Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-02-23 15:40:54
Nėra ten taip blogai, nes pats redditas labai tolerantiškas ir iš esmės
banina tik tai, kas pažeidžia jų valstybės įstatymus. Žodžio laisvė,
V-dieniai ir propoganda jiems px. Pranešant net varnelės nėr tokiems.

Tik kad aš redditą naudojančius newsų dalyvius įsivaizduoju maždaug taip
pat, kaip dabartinius 15mečius naudojančius IRC. Čia chebra net
facebooko netoleruoja :)