Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: ABLomas
Data: 2021-02-21 11:45:35
On 2021-02-20 21:15, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:
> t.y. iš esmės pavežtų pigus Amazon Lightsail planas (512 MB RAM, 20
> GB saugykla) ?

Sunku pasakyt, aš tokio nenaudojau.
Bet šiaip, jei man reiktų rinktis - aš imčiau kažką vietinio (latency
svarbu gal) ir paprasto - ant greito pagūglinus yra pasirinkimų daug po
5€, o galima net ir po 3.5€ akcijinių rast. Patikimumas aišku
negarantuotas, bet penkių devynerių niekas per daug ir nereikalauja.
Amazončegas gerai, kai tu planuoji laisvai scalintis ir nori fyčiarų. O
jei tu turi tūpą priešistorinį servisą, tai amazuons nei pigus, nei geras =)

> Ir kokie yra news.i-klubas.lt planai?

Kažkur ovh'e, kaip detaliau nepasakysiu, bet jei ką PM (turėtų pas tau
būt ir kitas mano mailas jei šituo neprasimuši) - duosiu kontaktus kur
patikslins.