Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: ABLomas
Data: 2021-03-27 16:07:51
On 2021-03-27 14:44, morfas wrote:
> man sunku suprasti kaip telios senioras telios subdomene aiskina apie
> tai kaip IP nera asmens duomenys, ir kaip jis nieko nedarys kol
> negaus kvietimo i teisma ir tt ir pan.

IP bendriniu atveju ir nėra asmens duomenys, bet tau, nelabzai, to
nesuprast. Aišku, geriau grūzint kokius hr_inbox ir pan., parodant savo
silpnaprotystę, nei kad nueit ir apšviest VDAI, kurie dar nežino tavo
išmtinties :D
Per tiek laiko nei vieno skundo taip ir nesulipdei, dėl ko būtų imtasi
nors kokių veiksmų, ką jau ten apie teismus kalbėt - bet dabar galėsi
i-klubą bombint, geros naujienos kad manęs ten nebus %)