Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-02-22 03:04:19
Nori gal tuo archyvu pasidalint kur nors su visais? :)

Na belieka tikėtis, kad kas nors iniciatyvos turės. Aš gyvenime jau per
daug tokių iniciatyvų paėmiau, o po to galvojau ką daryt kai visos vienu
metu užsiliepsnoja :).

Newsai man maždaug kaip baras kokiuose Simpsonuose. Nieks čia nesuka
rimtų temų, ateina iš neturėjimo ką veikt vieni kitiems aiškint kaip
gyvent. Truputi tas miršta su senbuviu dingimu.. taip nepastebimai, per
paskutinius kelis metus išlakstė visi. Paskutinė newsų stiliaus epopėja
mano atmintyje buvo boba-voras. O tame vat ir kablys. Kur benueisi -
pasiunčia nx už offtopicus, numoderuoja, aprėkia už taisyklių
nesilaikymą, ir prisimena viską ką pasakei prieš 10 metų.

Bangoj bbž kas per kultūra, bet turbūt panašiausia į čia. Supermama -
kitas fruktas. Reddite - artimiausia man ten vieta, bet vidutinis
lietuvių amžius ten jaučiu 20m. nesiekia.. atitinkamai ir gyvenimiškos
patirties nepaklausi, apie supuvusio kibiro remontus nepakalbėsi. Nes
arba nežino nieko, arba pasiūlys sumokėt tiems kas žino ir per tą laiką
burgerį už 15€ suvalgyt.

Turint omenį kiek gyvų grupių čia yra, koks reditas galėtu visus paimt
po vienu "r/omnitelnews" laisvai... bet yra ir kita pusė - kiek čia
esančių vartotoju newsus vartoja kaip cigaretes? Iš įpročio, formato,
pažįstamumo.