Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-25 18:23:57
On 2021-02-25 17:07, Spakainas wrote:
> Nu, bet kita vertus - gal tikrai nx apie juos blogai rašinėt?

Būtent. Čia kaip su Gražuliu buvo, kai varė varė ant "pyderų", o finale
paaiškėjo, jog jis pats toks. Tarp kitko, aš tai jau prieš daug metų
spėjau ir rašiau njusuose.

Aštri homofobija dažnai pasireiškia ne šiaip sau...

> Aš kažkaip
> nepamenu, bet nejaugi newsuose kas nors bonuso taškus dalindavo už,
> tarkim, antisemitinius bajerius?.

Tokias nesąmones rašinėti yra tik pačio rašančiojo kultūros atspindys.
Čia veikiau net ne apie "bonuso taškus" kalbėti gaunasi, o apie tai, ant
kiek jis sau pačiam minuso taškų užsideda kitų dalyvių akivaizdoje už
tokias rašliavas.