Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: ABLomas
Data: 2021-02-21 23:31:49
On 2021-02-21 22:13, cD-r0m wrote:
> Jei čia Omnitelio vadyba nenori šito reikalo, gal tau užpirkam
> debesį, perkelt visą VM'ą ir toliau suksis po kokiu nors nauju domenu
> kuriam jokia tarpautinė kompanija įsipareigojimų neturės :) Serveris
> ir domenas man rodos čia mažiausia bėda, bet žmonių kuriem rankos
> atkaltos sunku rast bus.

Viso VM gal ne (nu visgi internal cloud - tai centralizuoti login,
monitoringas, backup, reporting bla bla bla), bet permest ir sistemą ez
mode, neskaičiuojant sinchronizacijos manau valandos reikalas.
Bet tu pažėk į pačius niufsus - kai kas subėgo į temą (kuri per
praktiškai visus niufsgrupus) testuotis, kiti autosuos šiukšlina
(nesvarbu, kad yr visas o.test grupsas), kiti šiaip offtopina - žo
bardakėlis visiškas.
Sunku čia rast kažkokią saviorganizaciją, kuri imtų ir kažką darytų, nes
max kas gaunas - išreikštas liūdesys rašytine forma ;-)
Dar kartą pasikartosiu - jei susiorganizuosit grupę, kuri nori rodyt
iniciatyvą - tai pirmyn, emailas gi visad tas pats pateiktas, padarysiu
turn-key solution, jūzinkit į sveikatą - negaila, padėsiu visokeriopai,
gal techninėj daly net piršto prikišt nereiks.
Nu o jei neatsiranda tokių žmonių - tai ką tada, gal taip ir reikia,
laikas jau paleist senienas į bitrot'o plotus ;-)

> Seną archyvą įdomu būtų pamatyt :) visai kitos aktualijos, visas
> Lietuviškas internetas ir kompų kultūra oj kokia buvo 1998'ais.. Pas
>  mane 486'tas dar sukos tada su W3.11, o newsus pradėjau naudot kai
> P1 gavau ir Outlook Expressas buvo su kuriuo beliko tik loginą
> suvest.

Ne, tokių tikrai nebus (nors ir pats savo asmeninį niufsų 1998-2001
archyvą prabarškinau darbus keičiant, net ir ten įdomių senienų buvo),
bet jei to serverio neutilizavo, tai ten daugiau į kokius 2005'tus
šviečias ar panašiai. Dabar kai karantinas tai po sandėlius be reikalo
nesitrainioju, bet jei bus proga - pamėginsiu pažiūrėt ;-)