Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: Juozas K.
Data: 2021-03-27 11:37:28
dekui uz darba, aisku gaila, nes newsai tai jau kaipo ritualas, man del to
internetai praras viena is pazistamu skoniu gaunamu prie kompo :)

tik iki galo neikertu, kame vis gi pagrindine beda, ar kad reikalauja per
daug laiko, ar kad neprieinama bendros nuomones kokias taisykles taikyt? ar
tiesiog slegia atsakomybe del serve galincio pasitaikyti turinio? nes jei
del bendros nuomones, tai kodel tiesiog nedaryt kaip paciam atrodo geriausia
ir tiek? nes nu koks skirtumas, vis tiek geriau butu nei nebutu. nu arba
balsuot? nes lyg ir nebuvo tokio dalyko, arba praleidau.

daug pastangu ideta, dekui dar karta