Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-02-21 20:29:31
Tai siūlo, duos viską... tik rask entuziastą kuris suprasdamas apimtį
šito reikalo (atitinkamai ir reikalingas žinias) norės apsiimti. Net jei
per patreoną surinksi po 1€ į mėnesį iš visų entuziastų nebūtinai kam
nors noras atsiras.

Kol veiks - super.. O kai prasidės spamas, bbž kokios problemos, ar
užbotins porno ir reikės pačiam rankas teptis - noro nebebus.

Aš pagalvojau apie tai, net servakas yra tam pajegus. Bet nenoriu galvos
skausmo.