Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-02-21 20:24:02
O tai jeigu visi tiesiog į i-klubą persimes ir toliau gyvens kaip gyveno
bus tas pats? :) Ar kai anas sync'o nebeturės, nugrius visos grupės ir
t.t.? Anie gi ir atsirado ar ne 2016 kai buvo kalbos apie omni dingimą.

Įdomumui klausimas... Bet ant kokio hardwaro dabar, ir istoriškai newsai
sukosi? Nes aš visad įsivaizduoju Ševčenkos gatvės pastato rusyje
šilumos mazge stovinti atskirą P2 surudijusioj dėžėj :)