Tema: Re: news.omnitel.net uždarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-02-21 22:13:05
Jei čia Omnitelio vadyba nenori šito reikalo, gal tau užpirkam debesį,
perkelt visą VM'ą ir toliau suksis po kokiu nors nauju domenu kuriam
jokia tarpautinė kompanija įsipareigojimų neturės :) Serveris ir domenas
man rodos čia mažiausia bėda, bet žmonių kuriem rankos atkaltos sunku
rast bus.

Seną archyvą įdomu būtų pamatyt :) visai kitos aktualijos, visas
Lietuviškas internetas ir kompų kultūra oj kokia buvo 1998'ais.. Pas
mane 486'tas dar sukos tada su W3.11, o newsus pradėjau naudot kai P1
gavau ir Outlook Expressas buvo su kuriuo beliko tik loginą suvest.
Kolega parodė. Vat taip pradėjau newsus skaityti kai buvo 11 metų ir
bandžiau apsimesti rimtu diedu :)