Tema: Re: Kipi?as d?l CO2. Paai?kinkit.
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-31 14:03:34
Ispletok minti, nes nelabai supratau ka cia norejai pasakyt

"Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message 
news:qhrctl$61o$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Reiktu skaityt ne tik antrastes.
>
> "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote:
>> Neseniai skaiciau, kad svarsto priimt istatyma, kad jei turi misko ir
>> nekerti, tai tokiu atveju turesi moket mokesti. Arba pvz kiek medziu 
>> ispiso
>> miestuose. Tai tos kalbos apie valstybes rupinimasi ekologija ne kas kita
>> kaip gryni kliedesiai durniukam.
>> "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message
>> news:qhovtt$n2e$1@trimpas.omnitel.net...
>> > Tai va LIUDNA, nes su Ekologija cia labai mazai kas bendro.
>> > Finale isdalins tuos surinktus pinigus kokiem alkoholikam pries 
>> > rinkimus,
>> > kad pasirodyti "kokie mes geri".
>> > Keista, kad viesai racionalios kritikos tam labai nedaug, as tai pvz
>> > noreciau dar ir po pirmu mokestiniu metu pamatyti statistika kiek misku
>> > pasodino uz tuos pinigus...
>> >
>> > On 7/30/19 11:27 AM, Bomanz wrote:
>> >> IMHO prie?astys tokios:
>> >>
>> >> * Biud?etui reikia pinig?. Taip tiesiai paimti negra?u, tod?l litrus
>> >> proporcingai perskai?iuojam ? CO2, pasakom EKOLOGIJA ir u?dedam 
>> >> mokest?.
>> >>
>> >> * Didinami nauj? automobili? pardavimai;
>> >>
>> >> * Ne visi gali ?pirkti nauj? - ma?iau automobili?, ma?esn?s i?laidos
>> >> infrastrukt^xrai;
>> >>
>> >> * Kol ne Europos gamintojai prisitaikys kelet? met? vietini? gamintoj?
>> >> automobiliai tur?s privalum?.
>> >>
>> >> * Mokest? galima diferencijuoti pagal ?vairius kriterijus. Su akcizu
>> >> sunkiau, jo dydis priklauso nuo suvartoto kurio kiekio.
>> >>
>> >>
>> >> On 2019.07.30 11:06, Paulius Zaleckas wrote:
>> >>> Va su situ tai sutinku 1000%
>> >>>
>> >>> Papildomi argumentai is mano puses:
>> >>> 1. Gal as turiu 6L V8 kibira, bet su juo per metus i paroda 
>> >>> nuvaziuoju
>> >>> 100km, o su kokiu 1.3 kibiriuku nupjaunu 30K per metus. Su kuriuo
>> >>> pritersiau daugiau? ir kodel uz viena turiu moketi, o uz kita - ne?
>> >>>
>> >>> 2. Kadangi CO2 absoliuciai tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro
>> >>> kiekio, tai as ir ta 1.3 kibiriuka galiu smaugti dugnais ir tas CO2
>> >>> kiekis gamintojo nurodyta virsys KARTAIS.
>> >>>
>> >>> 3. Kas tersia daugiau ar 1 auto, kur telpa ir vaziuoja 7 zmones, bet 
>> >>> CO2
>> >>> tarkim 300g/km. Ar kai tie patys 7 zmones vaziuoja ta pati atstuma 7
>> >>> skirtingais auto kurie tarkim CO2 ismeta 100g/km?
>> >>>
>> >>> Taip, kad sitas mokestis realiai niekaip nesusijes su tarsa.
>> >>> Jei nori priristi prie tarsos, tai reik didinti akciza ir bus 100%
>> >>> teisinga.
>> >>> Sakys, kad sunku akciza didinti, nes visi pylsis Latvijoj ar 
>> >>> Lenkijoj,
>> >>> tai gal tada reik tartis, kad visa Europa didintu, juk ir oras 
>> >>> Lietuvoj
>> >>> ateina is kitu saliu, tai cia ne vienos salies problema.
>> >>>
>> >>> On 7/30/19 10:02 AM, Lawrence Jamieson wrote:
>> >>>> Mano supratimu tai visas tas automobili? apmokestinimas yra totali
>> >>>> beleberda i? sveiko proto pus?s.
>> >>>>
>> >>>> CO2 i?siskiria degant kurui. Nu tai ir apmokestink tuo tar?os 
>> >>>> mokes?iu
>> >>>> kur?. Mokestis proporcingai bus u?krautas pagal ter?imo lyg?: ma?ai
>> >>>> ter?iantys kuro pirks ma?ai ir mokes?io mok?s ma?iau, antrieji kuro
>> >>>> pils daug, atintinkamai ir mokes?io sumok?s daug.
>> >>>>
>> >>>> Juolab kuro apmokestinimo sistema atidirbta ir kuo puikiausiai 
>> >>>> veikia,
>> >>>> tad papildomos administravimo i?laidos prakti?kai nulin?s.
>> >>>>
>> >>>> Dabar gi bus diegiama visi?kai nauja apmokestinimo sistema, kurios
>> >>>> diegimas ir administravimas kainuos, negana to toks apmokestinimas
>> >>>> visi?kai neobjektyvus: t^xlas lietuvis, per metus prideginantis 650 
>> >>>> kg
>> >>>> CO2, bus apmokestinamas smarkiau, nei per metus prideginantis 6500
>> >>>> kg...
>> >>>>
>> >>
>
>