Ispletok minti, nes nelabai supratau ka cia norejai pasakyt "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message news:qhrctl$61o$1@trimpas.omnitel.net... > > Reiktu skaityt ne tik antrastes. > > "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote: >> Neseniai skaiciau, kad svarsto priimt istatyma, kad jei turi misko ir >> nekerti, tai tokiu atveju turesi moket mokesti. Arba pvz kiek medziu >> ispiso >> miestuose. Tai tos kalbos apie valstybes rupinimasi ekologija ne kas kita >> kaip gryni kliedesiai durniukam. >> "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message >> news:qhovtt$n2e$1@trimpas.omnitel.net... >> > Tai va LIUDNA, nes su Ekologija cia labai mazai kas bendro. >> > Finale isdalins tuos surinktus pinigus kokiem alkoholikam pries >> > rinkimus, >> > kad pasirodyti "kokie mes geri". >> > Keista, kad viesai racionalios kritikos tam labai nedaug, as tai pvz >> > noreciau dar ir po pirmu mokestiniu metu pamatyti statistika kiek misku >> > pasodino uz tuos pinigus... >> > >> > On 7/30/19 11:27 AM, Bomanz wrote: >> >> IMHO prie?astys tokios: >> >> >> >> * Biud?etui reikia pinig?. Taip tiesiai paimti negra?u, tod?l litrus >> >> proporcingai perskai?iuojam ? CO2, pasakom EKOLOGIJA ir u?dedam >> >> mokest?. >> >> >> >> * Didinami nauj? automobili? pardavimai; >> >> >> >> * Ne visi gali ?pirkti nauj? - ma?iau automobili?, ma?esn?s i?laidos >> >> infrastrukt^xrai; >> >> >> >> * Kol ne Europos gamintojai prisitaikys kelet? met? vietini? gamintoj? >> >> automobiliai tur?s privalum?. >> >> >> >> * Mokest? galima diferencijuoti pagal ?vairius kriterijus. Su akcizu >> >> sunkiau, jo dydis priklauso nuo suvartoto kurio kiekio. >> >> >> >> >> >> On 2019.07.30 11:06, Paulius Zaleckas wrote: >> >>> Va su situ tai sutinku 1000% >> >>> >> >>> Papildomi argumentai is mano puses: >> >>> 1. Gal as turiu 6L V8 kibira, bet su juo per metus i paroda >> >>> nuvaziuoju >> >>> 100km, o su kokiu 1.3 kibiriuku nupjaunu 30K per metus. Su kuriuo >> >>> pritersiau daugiau? ir kodel uz viena turiu moketi, o uz kita - ne? >> >>> >> >>> 2. Kadangi CO2 absoliuciai tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro >> >>> kiekio, tai as ir ta 1.3 kibiriuka galiu smaugti dugnais ir tas CO2 >> >>> kiekis gamintojo nurodyta virsys KARTAIS. >> >>> >> >>> 3. Kas tersia daugiau ar 1 auto, kur telpa ir vaziuoja 7 zmones, bet >> >>> CO2 >> >>> tarkim 300g/km. Ar kai tie patys 7 zmones vaziuoja ta pati atstuma 7 >> >>> skirtingais auto kurie tarkim CO2 ismeta 100g/km? >> >>> >> >>> Taip, kad sitas mokestis realiai niekaip nesusijes su tarsa. >> >>> Jei nori priristi prie tarsos, tai reik didinti akciza ir bus 100% >> >>> teisinga. >> >>> Sakys, kad sunku akciza didinti, nes visi pylsis Latvijoj ar >> >>> Lenkijoj, >> >>> tai gal tada reik tartis, kad visa Europa didintu, juk ir oras >> >>> Lietuvoj >> >>> ateina is kitu saliu, tai cia ne vienos salies problema. >> >>> >> >>> On 7/30/19 10:02 AM, Lawrence Jamieson wrote: >> >>>> Mano supratimu tai visas tas automobili? apmokestinimas yra totali >> >>>> beleberda i? sveiko proto pus?s. >> >>>> >> >>>> CO2 i?siskiria degant kurui. Nu tai ir apmokestink tuo tar?os >> >>>> mokes?iu >> >>>> kur?. Mokestis proporcingai bus u?krautas pagal ter?imo lyg?: ma?ai >> >>>> ter?iantys kuro pirks ma?ai ir mokes?io mok?s ma?iau, antrieji kuro >> >>>> pils daug, atintinkamai ir mokes?io sumok?s daug. >> >>>> >> >>>> Juolab kuro apmokestinimo sistema atidirbta ir kuo puikiausiai >> >>>> veikia, >> >>>> tad papildomos administravimo i?laidos prakti?kai nulin?s. >> >>>> >> >>>> Dabar gi bus diegiama visi?kai nauja apmokestinimo sistema, kurios >> >>>> diegimas ir administravimas kainuos, negana to toks apmokestinimas >> >>>> visi?kai neobjektyvus: t^xlas lietuvis, per metus prideginantis 650 >> >>>> kg >> >>>> CO2, bus apmokestinamas smarkiau, nei per metus prideginantis 6500 >> >>>> kg... >> >>>> >> >> > >