Tema:
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-07-29 22:29:14
bie tiek nesuprantu ko tu nesupranti :). ir prie ko čia tiek arkliai?
sudegintas kilogramas kuro, duoda tam tikrą kiekį CO2. Gramai gi
skaičiuojami kilometrui. Tai fiestai nuvažiuot kilometrą aišku reikia
mažiau kuro nei benzininiam akordui :).

Ir dar, litras dyzelio benzo LPG - skirtingi kilogramai.