Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-30 21:00:23
Maziau skaityk krabo propagandos

"siaubas" <l1spam@rlc.snl> wrote in message 
news:qhpv4u$o9q$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai cia normalu nepriziuret misko ? apie medzius miestuose , kurie 
>pasodinti dar tarybiniais laikais tai isvis ner ka sneket - ligu maisai
>
> "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message 
> news:qhphvg$as7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Neseniai skaiciau, kad svarsto priimt istatyma, kad jei turi misko ir 
>> nekerti, tai tokiu atveju turesi moket mokesti. Arba pvz kiek medziu 
>> ispiso miestuose. Tai tos kalbos apie valstybes rupinimasi ekologija ne 
>> kas kita kaip gryni kliedesiai durniukam.
>>
>> "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message 
>> news:qhovtt$n2e$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai va LIUDNA, nes su Ekologija cia labai mazai kas bendro.
>>> Finale isdalins tuos surinktus pinigus kokiem alkoholikam pries 
>>> rinkimus, kad pasirodyti "kokie mes geri".
>>> Keista, kad viesai racionalios kritikos tam labai nedaug, as tai pvz 
>>> noreciau dar ir po pirmu mokestiniu metu pamatyti statistika kiek misku 
>>> pasodino uz tuos pinigus...
>>>
>>> On 7/30/19 11:27 AM, Bomanz wrote:
>>>> IMHO priežastys tokios:
>>>>
>>>> * Biudžetui reikia pinigų. Taip tiesiai paimti negražu, todėl litrus 
>>>> proporcingai perskaičiuojam į CO2, pasakom EKOLOGIJA ir uždedam 
>>>> mokestį.
>>>>
>>>> * Didinami naujų automobilių pardavimai;
>>>>
>>>> * Ne visi gali įpirkti naują - mažiau automobilių, mažesnės išlaidos 
>>>> infrastruktūrai;
>>>>
>>>> * Kol ne Europos gamintojai prisitaikys keletą metų vietinių gamintojų 
>>>> automobiliai turės privalumų.
>>>>
>>>> * Mokestį galima diferencijuoti pagal įvairius kriterijus. Su akcizu 
>>>> sunkiau, jo dydis priklauso nuo suvartoto kurio kiekio.
>>>>
>>>>
>>>> On 2019.07.30 11:06, Paulius Zaleckas wrote:
>>>>> Va su situ tai sutinku 1000%
>>>>>
>>>>> Papildomi argumentai is mano puses:
>>>>> 1. Gal as turiu 6L V8 kibira, bet su juo per metus i paroda nuvaziuoju 
>>>>> 100km, o su kokiu 1.3 kibiriuku nupjaunu 30K per metus. Su kuriuo 
>>>>> pritersiau daugiau? ir kodel uz viena turiu moketi, o uz kita - ne?
>>>>>
>>>>> 2. Kadangi CO2 absoliuciai tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro 
>>>>> kiekio, tai as ir ta 1.3 kibiriuka galiu smaugti dugnais ir tas CO2 
>>>>> kiekis gamintojo nurodyta virsys KARTAIS.
>>>>>
>>>>> 3. Kas tersia daugiau ar 1 auto, kur telpa ir vaziuoja 7 zmones, bet 
>>>>> CO2 tarkim 300g/km. Ar kai tie patys 7 zmones vaziuoja ta pati atstuma 
>>>>> 7 skirtingais auto kurie tarkim CO2 ismeta 100g/km?
>>>>>
>>>>> Taip, kad sitas mokestis realiai niekaip nesusijes su tarsa.
>>>>> Jei nori priristi prie tarsos, tai reik didinti akciza ir bus 100% 
>>>>> teisinga.
>>>>> Sakys, kad sunku akciza didinti, nes visi pylsis Latvijoj ar Lenkijoj, 
>>>>> tai gal tada reik tartis, kad visa Europa didintu, juk ir oras 
>>>>> Lietuvoj ateina is kitu saliu, tai cia ne vienos salies problema.
>>>>>
>>>>> On 7/30/19 10:02 AM, Lawrence Jamieson wrote:
>>>>>> Mano supratimu tai visas tas automobilių apmokestinimas yra totali 
>>>>>> beleberda iš sveiko proto pusės.
>>>>>>
>>>>>> CO2 išsiskiria degant kurui. Nu tai ir apmokestink tuo taršos 
>>>>>> mokesčiu kurą. Mokestis proporcingai bus užkrautas pagal teršimo 
>>>>>> lygį: mažai teršiantys kuro pirks mažai ir mokesčio mokės mažiau, 
>>>>>> antrieji kuro pils daug, atintinkamai ir mokesčio sumokės daug.
>>>>>>
>>>>>> Juolab kuro apmokestinimo sistema atidirbta ir kuo puikiausiai 
>>>>>> veikia, tad papildomos administravimo išlaidos praktiškai nulinės.
>>>>>>
>>>>>> Dabar gi bus diegiama visiškai nauja apmokestinimo sistema, kurios 
>>>>>> diegimas ir administravimas kainuos, negana to toks apmokestinimas 
>>>>>> visiškai neobjektyvus: tūlas lietuvis, per metus prideginantis 650 kg 
>>>>>> CO2, bus apmokestinamas smarkiau, nei per metus prideginantis 6500 
>>>>>> kg...
>>>>>>
>>>>
>>