Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: siaubas
Data: 2019-07-31 02:40:41
misko gatvej buvo galima pamatyt nupjautus, stovejo kaip parodoj

"Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message 
news:qhq0jn$pop$1@trimpas.omnitel.net...
> Maziau skaityk krabo propagandos
>
> "siaubas" <l1spam@rlc.snl> wrote in message 
> news:qhpv4u$o9q$1@trimpas.omnitel.net...
>>o tai cia normalu nepriziuret misko ? apie medzius miestuose , kurie 
>>pasodinti dar tarybiniais laikais tai isvis ner ka sneket - ligu maisai
>>
>> "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message 
>> news:qhphvg$as7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Neseniai skaiciau, kad svarsto priimt istatyma, kad jei turi misko ir 
>>> nekerti, tai tokiu atveju turesi moket mokesti. Arba pvz kiek medziu 
>>> ispiso miestuose. Tai tos kalbos apie valstybes rupinimasi ekologija ne 
>>> kas kita kaip gryni kliedesiai durniukam.
>>>
>>> "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message 
>>> news:qhovtt$n2e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai va LIUDNA, nes su Ekologija cia labai mazai kas bendro.
>>>> Finale isdalins tuos surinktus pinigus kokiem alkoholikam pries 
>>>> rinkimus, kad pasirodyti "kokie mes geri".
>>>> Keista, kad viesai racionalios kritikos tam labai nedaug, as tai pvz 
>>>> noreciau dar ir po pirmu mokestiniu metu pamatyti statistika kiek misku 
>>>> pasodino uz tuos pinigus...
>>>>
>>>> On 7/30/19 11:27 AM, Bomanz wrote:
>>>>> IMHO priežastys tokios:
>>>>>
>>>>> * Biudžetui reikia pinigų. Taip tiesiai paimti negražu, todėl litrus 
>>>>> proporcingai perskaičiuojam į CO2, pasakom EKOLOGIJA ir uždedam 
>>>>> mokestį.
>>>>>
>>>>> * Didinami naujų automobilių pardavimai;
>>>>>
>>>>> * Ne visi gali įpirkti naują - mažiau automobilių, mažesnės išlaidos 
>>>>> infrastruktūrai;
>>>>>
>>>>> * Kol ne Europos gamintojai prisitaikys keletą metų vietinių gamintojų 
>>>>> automobiliai turės privalumų.
>>>>>
>>>>> * Mokestį galima diferencijuoti pagal įvairius kriterijus. Su akcizu 
>>>>> sunkiau, jo dydis priklauso nuo suvartoto kurio kiekio.
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2019.07.30 11:06, Paulius Zaleckas wrote:
>>>>>> Va su situ tai sutinku 1000%
>>>>>>
>>>>>> Papildomi argumentai is mano puses:
>>>>>> 1. Gal as turiu 6L V8 kibira, bet su juo per metus i paroda 
>>>>>> nuvaziuoju 100km, o su kokiu 1.3 kibiriuku nupjaunu 30K per metus. Su 
>>>>>> kuriuo pritersiau daugiau? ir kodel uz viena turiu moketi, o uz 
>>>>>> kita - ne?
>>>>>>
>>>>>> 2. Kadangi CO2 absoliuciai tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro 
>>>>>> kiekio, tai as ir ta 1.3 kibiriuka galiu smaugti dugnais ir tas CO2 
>>>>>> kiekis gamintojo nurodyta virsys KARTAIS.
>>>>>>
>>>>>> 3. Kas tersia daugiau ar 1 auto, kur telpa ir vaziuoja 7 zmones, bet 
>>>>>> CO2 tarkim 300g/km. Ar kai tie patys 7 zmones vaziuoja ta pati 
>>>>>> atstuma 7 skirtingais auto kurie tarkim CO2 ismeta 100g/km?
>>>>>>
>>>>>> Taip, kad sitas mokestis realiai niekaip nesusijes su tarsa.
>>>>>> Jei nori priristi prie tarsos, tai reik didinti akciza ir bus 100% 
>>>>>> teisinga.
>>>>>> Sakys, kad sunku akciza didinti, nes visi pylsis Latvijoj ar 
>>>>>> Lenkijoj, tai gal tada reik tartis, kad visa Europa didintu, juk ir 
>>>>>> oras Lietuvoj ateina is kitu saliu, tai cia ne vienos salies 
>>>>>> problema.
>>>>>>
>>>>>> On 7/30/19 10:02 AM, Lawrence Jamieson wrote:
>>>>>>> Mano supratimu tai visas tas automobilių apmokestinimas yra totali 
>>>>>>> beleberda iš sveiko proto pusės.
>>>>>>>
>>>>>>> CO2 išsiskiria degant kurui. Nu tai ir apmokestink tuo taršos 
>>>>>>> mokesčiu kurą. Mokestis proporcingai bus užkrautas pagal teršimo 
>>>>>>> lygį: mažai teršiantys kuro pirks mažai ir mokesčio mokės mažiau, 
>>>>>>> antrieji kuro pils daug, atintinkamai ir mokesčio sumokės daug.
>>>>>>>
>>>>>>> Juolab kuro apmokestinimo sistema atidirbta ir kuo puikiausiai 
>>>>>>> veikia, tad papildomos administravimo išlaidos praktiškai nulinės.
>>>>>>>
>>>>>>> Dabar gi bus diegiama visiškai nauja apmokestinimo sistema, kurios 
>>>>>>> diegimas ir administravimas kainuos, negana to toks apmokestinimas 
>>>>>>> visiškai neobjektyvus: tūlas lietuvis, per metus prideginantis 650 
>>>>>>> kg CO2, bus apmokestinamas smarkiau, nei per metus prideginantis 
>>>>>>> 6500 kg...
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>