Tema:
Autorius: MRT
Data: 2019-07-31 00:08:18

> sibire dega 30.000.000.000 kv.m. misko , o cia gramus kaiciuoja ir ju
> itaka globaliam atsilimui...

gramas prie gramo ir 9.4l/100km saliarkos kas 10000km duoda 2tonas CO2.
paemus net toki globalini kaimeli kaip Lietuva tu tonu skaicius nemazas.
pridejus dar miestus - jau didokas.. o degancias tundras ir
bezdancias karves juk irgi pridet reik..

siaip man patinka eko-biokuras.. degini naujobiskas malkas ir
tampi zalias.. atsinaujinanti energetika.. klima-friendly.. tax free :)
gal kokias furas su kieto kuro varikliais jau projektuoja ..