Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: MRT
Data: 2019-07-30 00:34:34
On 2019.07.29 23:32, Bronco wrote:

> Atsakydamas vadovavausi tik pateiktomis sąlygomis:
>
> "Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O".
>
> Koks čia variklis ir koks kuras nenurodyta, bet cheminės reakcijos
> eigoje gali susidaryti konkretus (maksimalus) kiekis tam tikrų dujų. Jei
> kiekis (tūris) viršija teorinį 2 kartus, reiškia gautas dujų mišinys. O
> beveik visada, kai deginamas kažkoks organinis ir neorganinis kuras,
> kurio rezultatas yra CO2 ir jis deginamas ne optimaliomis sąlygomis
> (pvz. O2 stygius), išeigoje gaunamas CO2+CO miksas. Kadangi bet kokių
> [...]

Bet prielaida, kad CO2 kiekius iskraipo CO kiekis irgi po klaustuku.
Lyginam saliarkini varikli su kitu saliarkiniu varikliu..
Siaip ar ne azotas nagus kisa i degima..
http://www.petroleum.co.uk/how-hydrocarbons-burn
su tais EGR/DPF .. bet manau CO2 skaiciuojamas
ir tuos sukauptus suodzius sudeginant..

CO2 kiekis vis vien gan grieztai susijes su kuro kiekiu.
Norint mazesnio CO2 - turi maziau gert kuro.

---

1l/100km dyzelio (C16H34) -- 26,32 g CO2/km * 100km = 2632 g CO2
Jei C16H34 ir visi C sudega pilnai iki CO2,
tai 226 g dyzelio + deguonis -> 704 g CO2
2632/704*226 = 844,93 g salerkes (t.y. grubiai 1 litras)