Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: Rrr
Data: 2019-07-30 02:52:49
Kosmosas cia.

Esme tame, kad kadangi gamintojai spaudziami - gamintojui nelieka kito
kelio kaip apipisineti ir chimicinti.

Per paskutinius 20 metu benzininiai varikliai galima sakyt nepatobulejo.
O ir tu, patobulejo pagrinde tik kompiuterine dalis (ECU). Dabar
gamintojai jau neturi kur suktis, didina kompresija (dideja
efektyvumas), deda i mazalitrazius turbo (irgi efektyvumas), lengvina
variklio dalis (minimaliai mazesnes sanaudos), krito net iki tokio
lygio, kad uzgesineja varikli ant kiekvienos sankryzos, bet visa tai
juokas ir stipriai realaus tersimo nesumazina normaliomis salygomis. Del
kosminiu reikalavimu, dabar lieka tik diegti i ECU programas, kurios ale
testu metu siek tiek pakoreguoja darba i blogaja puse, kad atitiktu
reikalavimus (bet ir ta jau pariso). Realiomis salygomis, ar dabartine,
ar 20 metu senumo (su katalizatorium ir su padoresniu ECU), tai realiai
skirtumas bus beveik nepastebimas (tokio pat svorio, litrazo ir pan.).

Tik esme tame, kad pralosia cia visi, nes viskas kas pamineta auksciau -
stipriai mazina variklio tarnavimo laika. Ir kas uz tai mokes? O gi tu
ir as. Gamintojui irgi ne pyragai, bet jie neturi kitos iseities ir as
jus surpantu, juk reikia kazkaip suktis.

14.7 yr 14.7.