Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2019-07-30 11:06:55
Va su situ tai sutinku 1000%

Papildomi argumentai is mano puses:
1. Gal as turiu 6L V8 kibira, bet su juo per metus i paroda nuvaziuoju
100km, o su kokiu 1.3 kibiriuku nupjaunu 30K per metus. Su kuriuo
pritersiau daugiau? ir kodel uz viena turiu moketi, o uz kita - ne?

2. Kadangi CO2 absoliuciai tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro
kiekio, tai as ir ta 1.3 kibiriuka galiu smaugti dugnais ir tas CO2
kiekis gamintojo nurodyta virsys KARTAIS.

3. Kas tersia daugiau ar 1 auto, kur telpa ir vaziuoja 7 zmones, bet CO2
tarkim 300g/km. Ar kai tie patys 7 zmones vaziuoja ta pati atstuma 7
skirtingais auto kurie tarkim CO2 ismeta 100g/km?

Taip, kad sitas mokestis realiai niekaip nesusijes su tarsa.
Jei nori priristi prie tarsos, tai reik didinti akciza ir bus 100% teisinga.
Sakys, kad sunku akciza didinti, nes visi pylsis Latvijoj ar Lenkijoj,
tai gal tada reik tartis, kad visa Europa didintu, juk ir oras Lietuvoj
ateina is kitu saliu, tai cia ne vienos salies problema.