Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: Sail
Data: 2019-07-30 08:48:33
Nu kodel, teoriskai kaip ir ok. Suodziai tai nesudegusi anglis, filtre ja 
sugaudo, uzkaitina ir sukurena.

Kietu daleliu ismetimas tuo paciu mazeja. O CO2 ismetimas dideja, nes 
regeneracijoms butina papildomai kurenti saliarka.


"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:qho13h$nb7$1@trimpas.omnitel.net...
>O apie dyzelius tai is viso patylesiu su savo filtrais chujiltrais. Cia tas 
>pats kas ant glushako uzdet gandona ir apsimest, kad netersia (iki kol 
>sprogsta).
>
>
> On 2019.07.30 02:52, Rrr wrote:
>> Kosmosas cia.
>>
>> Esme tame, kad kadangi gamintojai spaudziami - gamintojui nelieka kito
>> kelio kaip apipisineti ir chimicinti.
>>
>> Per paskutinius 20 metu benzininiai varikliai galima sakyt nepatobulejo.
>> O ir tu, patobulejo pagrinde tik kompiuterine dalis (ECU). Dabar
>> gamintojai jau neturi kur suktis, didina kompresija (dideja
>> efektyvumas), deda i mazalitrazius turbo (irgi efektyvumas), lengvina
>> variklio dalis (minimaliai mazesnes sanaudos), krito net iki tokio
>> lygio, kad uzgesineja varikli ant kiekvienos sankryzos, bet visa tai
>> juokas ir stipriai realaus tersimo nesumazina normaliomis salygomis. Del
>> kosminiu reikalavimu, dabar lieka tik diegti i ECU programas, kurios ale
>> testu metu siek tiek pakoreguoja darba i blogaja puse, kad atitiktu
>> reikalavimus (bet ir ta jau pariso). Realiomis salygomis, ar dabartine,
>> ar 20 metu senumo (su katalizatorium ir su padoresniu ECU), tai realiai
>> skirtumas bus beveik nepastebimas (tokio pat svorio, litrazo ir pan.).
>>
>> Tik esme tame, kad pralosia cia visi, nes viskas kas pamineta auksciau -
>> stipriai mazina variklio tarnavimo laika. Ir kas uz tai mokes? O gi tu
>> ir as. Gamintojui irgi ne pyragai, bet jie neturi kitos iseities ir as
>> jus surpantu, juk reikia kazkaip suktis.
>>
>> 14.7 yr 14.7.
>>
>>
>> On 2019.07.29 21:21, Lapinas wrote:
>>> Biškiuką susimėčiau, gal galite paaiškint?
>>>
>>> Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O.
>>>
>>> Sudeginam tą patį jo kiekį variklyje, kaip gali 2 kartus skirtis CO2
>>> kiekis?
>>>
>>> Sakyčiau kai analogiškas automobilis suvartoja kuro 2 kart mažiau, bet
>>> kuro suvartojimas skiriasi nežymiai, o CO2 dvigubai, nu nesuprantu KAIP?
>>>
>>> Realiai, kaip suprantu, turi būti deginimo efektyvumas dvigubas, bet
>>> kodėl deklaruojamo kuro sąnaudos beveik identiškos?
>>>
>>> Deklaruoju: mano E400CDI CO2 yra 247, kaina ~80 metams, beveik pochuj,
>>> tikrai dėl to mašinos nekeisiu, draudimo fliuktuacija yra šiose ribose.
>>>
>>> Į asmeniškumus atsakysiu po savaitės - varau į Suomiją ralio žiūrėt.
>>
>