Tema: Re: Kipišas dėl CO2. Paaiškinkit.
Autorius: Audrys
Data: 2019-07-29 23:35:36
"Be to, neegzistuoja joks vidaus degimo variklis, kuris sugeba deginti kurą 
su NK 100%, todėl visada yra ir kažkiek CO. "

pzcd supratimas apie NK

"Bronco"  wrote in message news:qhnl53$btu$1@trimpas.omnitel.net...

On 2019-07-29 23:03, Dainiushas wrote:
> nemanau, kad egzistuoja variklis, kuris by design iš gamyklos ruktų 
> smalkėmis. Prasme, paskutinių 25m gamybos.

Atsakydamas vadovavausi tik pateiktomis sąlygomis:

"Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O".

Koks čia variklis ir koks kuras nenurodyta, bet cheminės reakcijos
eigoje gali susidaryti konkretus (maksimalus) kiekis tam tikrų dujų. Jei
kiekis (tūris) viršija teorinį 2 kartus, reiškia gautas dujų mišinys. O
beveik visada, kai deginamas kažkoks organinis ir neorganinis kuras,
kurio rezultatas yra CO2 ir jis deginamas ne optimaliomis sąlygomis
(pvz. O2 stygius), išeigoje gaunamas CO2+CO miksas. Kadangi bet kokių
dujų molio tūris prie vienodo atmosferos slėgio visada yra toks pats,
reiškia gautame mišinyje be CO2 dalyvauja ir kitos duujos, kurių molio
masė yra mažesnė. Vėlgi, CO puikiai įsipaišo į mano padarytą prielaidą.

Be to, neegzistuoja joks vidaus degimo variklis, kuris sugeba deginti
kurą su NK 100%, todėl visada yra ir kažkiek CO. Jei staiga kažkas
varikliui nutiko ir CO kiekis padidėjo, bendras išmetamų dujų kiekis
(tūris) irgi padidėjo. Gali būti net ir dvigubai.

p.s. pačios smalkės yra bekvapės ir bespalvės dujos, jos pačios
nerūksta. Rūksta dažniausiai kiti deginami produktai, pvz. tepalas.