Nu purkštukų garsas gal ir padidėjo. Bet trauka ir sanaudos nepakito. O kuo tai kenkia varikliui? newsreader <mail@address.com> wrote: > Sako, kad labai barska poto ir netraukia. As asmeniskai nesinaujinau > (kolkas) > > Kaip ir dauguma rytu europieciu > https://euobserver.com/environment/141112 > > On 15/01/2019 16:08, Zhiniukas wrote: >> Man atnaujino. O kas naujam softe kenkia varikliui? >> >> "news reader" <email@google.com> wrote in message >> news:q1kpat$3ps$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kompo softa jau atnaujinai i ekologiska ir kenkianti varikliui? >>> >>> Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: >>>> kazkaip tikiuosi, kad sito kai uzteks. Zinau analogiska su 300kkm, vis >>>> dar viskas ten gerai su DPF >>>> >>>> 2019.01.15 15:32, Salas rase: >>>>> Pazadi nupirkti savo bulkai originalu nauja DPF, kai sitas susipis ? >>>>> >>>>> >>>>> On 2019-01-08 21:45, Dainiushas wrote: >>>>>> labiausiai sudas tai todel, kad nera resursu islaikyt. tai lieka >>>>>> vaziuot smirdet ir verkt kad TA nepraeina. Ir gerai kad nepraeina, jei >>>>>> realiai. >>>>>> >>>>>> benzininis i20 issprestu problema ir turbut pigiau kainuotu visaip >>>>>> kaip..... >>>>>> >>>>>> On 1/8/2019 4:19 PM, Zyza wrote: >>>>>>> Vat kodel iskart sudas? As su bet kokia masina bijociau ant max >>>>>>> apsuku vaziuoti, nes neturiu ziniu kiek tai realiai kenkia (del ko ir >>>>>>> klausiu), tiesiog sveika logika sako "ne i gera tai". >>>>>>> >>>>>>> On 2019-01-08 14:54, Rrr wrote: >>>>>>>> Kai nusiperki kazkoki dyzelini shuda, tai gal ir baisu, kad gali >>>>>>>> uzkalt nuo kelias minutes vaziavimo ant aukstu apsuku... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 2019.01.08 14:51, Zyza wrote: >>>>>>>>> As tik galvoju ar ant max apsuku cia nebutu netycia vidury kelio >>>>>>>>> mirtis >>>>>>>>> varikliui? >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2019-01-08 14:47, andzeja wrote: >>>>>>>>>> Efektyviau pries ta islekti i aplinkeli ir 3ciu iki dugno pasmaugti >>>>>>>>>> ant apkrovos nei vietojo 10 kartu... O siaip viska teisingai >>>>>>>>>> parasei. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > >