Tema: Re: Dūmingumas ir TA
Autorius: Zyza
Data: 2019-01-09 10:59:47
Viskas labai nuostabu, bet ir servise, ir beje dauguma šitam grupse 
prieš metus liepė kastruot. Kaip žinote, ne visi čia su automechaniko 
kvalifikacija, tai kažkuo pasitikėt reikia...

On 2019-01-09 10:28, markatas wrote:
> As dyzeliu savininkams (traktoristams ;)) duodu paprasta pavyzdi del 
> kastravimu. Perki modernu automobili, kad butu viskas super ir tada ji 
> iskastruoji. Tai tas pats, kas pirkti brangu jauti seklinimui ir ji 
> iskastravus stebetis, kad ne tai, ka pirkai (gal tokiu pavyzdziu 
> ukininkai supras, ka padare)
> 
> markatas
> 
> 
> 08/01/2019 22:54, Dainiushas rašė:
>> ir čia prie kiek ridos reikėjo pjaustyt DPF'us?
>>
>> On 1/8/2019 10:22 PM, Zyza wrote:
>>> On 2019-01-08 22:02, fenix wrote:
>>>> 2019.01.08 14:34, Zyza rašė:
>>>>> Žodžiu Hyundai i30 nepraėjo dūmingumo testo. Prieš 2 metus buvo ~0.3,
>>>>> šiemet mažiausia reikšmė 1.57, didžiausia virš 3.5 (riba 1.5 
>>>>> regis). Per
>>>>> tą laiką buvo išoperuotas DPF, dėl katalizatoriaus - sakė nelietė, bet
>>>>> net neįsivaizduoju kaip fiziškai reiktų patikrinti. Ką galima 
>>>>> nuveikti?
>>>>>
>>>>> Kol kas žinau - keisti oro filtrą, prisipilti dyzelio brangesnio
>>>>> (ekologiškesnio), gerai pragazuoti (tą pačią dieną ~10 kartų iki dugno
>>>>> ant laisvo bėgio) prieš tai gerai įšilus. Kokie dar būtų variantai?
>>>>
>>>> turejei tojota, atsibodo ramiai gyvent?
>>>>
>>>
>>> Turėjau, bet servisas su savo kainom visiškai nedžiugindavo. O ir 
>>> pardavęs Corolla sužinojau, kad ji geroooooooooookai daugiau 
>>> nuvažiavus buvo nei rodė skaičiukai (vis galvodavau iš kur pas ją ten 
>>> bėdų kyla, nes nu gi tojoooota). Dabar bent su rida tikra riedu :)
>>
>