Tema: Re: Dūmingumas ir TA
Autorius: Ignas
Data: 2019-01-09 23:58:45
jo jo, tu viska zinai ir viskas tik taip kaip tu sakai... prie sankryzu
zmones dusta, o del dpf'o uzsikisimo kaltos tik kiauros slangos ir
niekas daugiau... pavyzdys: bedos su dpf prasidejo pirmais metais, buvo
garantiniu kazkas ten keiciama (ar slegio davikliai ar dar kas, o gal
tik piso prota), nebuvo ziemos, kad nevaryciau pas atstoju min 3-4
kartus, 4 ar 5 metais viskas rezta nx ir po to dvi technikines praejo
"sa svystom" nevirsijant leistinumu... ir tu man aiskini kad tai ne
problemos sprendimas? problema ir yra, kad gamintojams tas mazgas
lieptas istatyt privalomai ir buvo nueita lengviausiu pigiausiu keliu
visa inzinerini faila uzkraunant ant vartotojo bele tik sutilpt i
reikalingus skaiciukus...

On 2019-01-09 23:15, PxYra wrote:
> aiskink neaiskines jiem vis nesupras kad DPF kastravimas tai ne
> problemos sprendimas o apejimas o anksciau ar veliau ta problema del
> kurios buvo iskastruotas DPF pridarys nuostoliu daugiau nei tinkamas
> problemos isprendimas iki kastravimo
> dar suprantu ta aveji kai DPF iskastruoja kai nebeimanoma proto ribose
> sutvarkyt bei +sutvarko ta gedima del kurio susipiso DPF na bet tada
> nebekiltu ir problemu del dumingumu ir t.t.
> iskastruot DPF ir netvarkyt to kas supiso DPF tai tas pats kas medu
> dapilinet i varikli ryjanti tepalus

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.