Tema: Re: Dūmingumas ir TA
Autorius: markatas
Data: 2019-01-11 11:33:06
Aha, sekantis etapas sugedus ABS'ui uzklijuoti lempute, ratui prakiurus
pripusti makruchos, stabdziu kaladelems sudilus azuolines isdrosti....
kur ritasi pasaulis, del lengvu nesvariu pinigu servisai jau gatavi ir
uzpakalius tuoj pardavineti, kad tik babkiu daugiau, nemastant apie savo
poelgiu pasekmes. Tikiuosiu, kad ir pas mus neuzilgo kriminalizuos DPF
kastravimus

markatas