Tema: Re: Dumingumas ir TA
Autorius: Zhiniukas
Data: 2019-01-08 15:35:07
Pas mane kai buvo kiaura turbos zarna, DPF klaida ismesdavo labai greitai. 
Visi servisai siulesi pirmiausia ismest dpf o po to ieskot slieku. 
nenusileidau. Tai dabar ir masina vaziuoja, ir dpf vietoje.
Dumina del to, akd per daug kuro ir per mazai oro patenka i cilindrus. Jei 
zarnos kiauros, oras iseina laukan ir nepasiekia cilindru. O kuro purskia 
kiek reikia. Tada labai greitai uzsikemsa dpf ir meta klaida.
Jei tau tik dpf isoperavo, o nepasalino duminimo priezasties, tai ir 
nepraeini technikines.

Aisku be dpf sveika prazust varikli 10 min treciu begiu ant redlaino. Tada 
issipus nugule suodziai duslintuve ir neitakos TA matavimo.

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message 
news:q126cl$vpc$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal galima placiau apie isiurbima - kas cia? :) Del priezasties - nuveziau 
> i Hyundai servisa, paziurejo oro filtra, sako daugiau nelabai kuo galim 
> padet...
>
> On 2019-01-08 14:38, Zhiniukas wrote:
>> Isiurbima susitvarkyt. Rasti pagrindine priezasti, kodel daug dumina, del 
>> ko
>> ir DPF kisosi.
>>
>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
>> news:q125d2$uu6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Zodziu Hyundai i30 nepraejo dumingumo testo. Pries 2 metus buvo ~0.3,
>>> siemet maziausia reiksme 1.57, didziausia virs 3.5 (riba 1.5 regis). Per
>>> ta laika buvo isoperuotas DPF, del katalizatoriaus - sake neliete, bet 
>>> net
>>> neisivaizduoju kaip fiziskai reiktu patikrinti. Ka galima nuveikti?
>>>
>>> Kol kas zinau - keisti oro filtra, prisipilti dyzelio brangesnio
>>> (ekologiskesnio), gerai pragazuoti (ta pacia diena ~10 kartu iki dugno 
>>> ant
>>> laisvo begio) pries tai gerai isilus. Kokie dar butu variantai?
>>
>>
>