Tema: Re: D?mingumas ir TA
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-08 22:47:08
a ka tu galvojai inzinierius apgausi hiundaujaus, ispjovei DPF....katalyzas
ir turbut perekupu/pardaveju isluptas ir nori kad dumingumas butu koks
priklauso ? sugalvojai kaip pataupyt sugalvok kaip ir TA apgudraut
bl bl nesikeikiant kiek as mates liaudies kurie perka masina ne pagal
galimybes ir prie rimtesnes problemos verkia kaip viskas brangu nes kisene
neleidzia sutvarkyt viska kaip priklauso, dyzelis tuom ir idomus kad tokiem
kiaulem taupyklem greit bumerangu smogia atgal