parodyk kur gamintojo pasakyta kas kiek ji keist? ar čia šiaip sapalioji išsisėmus skystiems argumentas? :) On 1/15/2019 3:48 PM, Salas wrote: > O ka sako gamintojas, kas kiek km turi keisti ? > Gal prie 200k km jis jau neatlieka pilnai funkcijos, turetum nesyksteti > aplinkosaugai. > > > > On 2019-01-15 15:33, Dainiushas wrote: >> kažkaip tikiuosi, kad šito kai užteks. Žinau analogiška su 300kkm, vis >> dar viskas ten gerai su DPF >> >> 2019.01.15 15:32, Salas rašė: >>> Pazadi nupirkti savo bulkai originalu nauja DPF, kai sitas susipis ? >>> >>> >>> On 2019-01-08 21:45, Dainiushas wrote: >>>> labiausiai šūdas tai todėl, kad nėra resursų išlaikyt. tai lieka >>>> važiuot smirdėt ir verkt kad TA nepraeina. Ir gerai kad nepraeina, >>>> jei realiai. >>>> >>>> benzininis i20 išspręstų problemą ir turbūt pigiau kainuotų visaip >>>> kaip..... >>>> >>>> On 1/8/2019 4:19 PM, Zyza wrote: >>>>> Vat kodėl iškart šūdas? Aš su bet kokia mašina bijočiau ant max >>>>> apsukų važiuoti, nes neturiu žinių kiek tai realiai kenkia (dėl ko >>>>> ir klausiu), tiesiog sveika logika sako "ne į gerą tai". >>>>> >>>>> On 2019-01-08 14:54, Rrr wrote: >>>>>> Kai nusiperki kazkoki dyzelini shuda, tai gal ir baisu, kad gali >>>>>> uzkalt nuo kelias minutes vaziavimo ant aukstu apsuku... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2019.01.08 14:51, Zyza wrote: >>>>>>> Aš tik galvoju ar ant max apsukų čia nebūtų netyčia vidury kelio >>>>>>> mirtis >>>>>>> varikliui? >>>>>>> >>>>>>> On 2019-01-08 14:47, andzeja wrote: >>>>>>>> Efektyviau pries ta islekti i aplinkeli ir 3ciu iki dugno pasmaugti >>>>>>>> ant apkrovos nei vietojo 10 kartu... O siaip viska teisingai >>>>>>>> parasei. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >