Tema: Re: Dūmingumas ir TA
Autorius: vaidas
Data: 2019-01-09 14:27:15
Vilniuje. Neįmanoma kvėpuot prie sankryžų, prie intensyvesnių gatvių.
Net ir mašinoj sėdint reikia išsijungti ventiliatorių. Apie sportavimą
mieste net nekalbu.
Seni dyzeliai man labai nepatinka dėl skleidžiamo kvapo. Nežinau ar dėl
išpjautų dpf visa tai. Beje dar prieš porą metų situacija buvo daug geresnė.
Pats važinėju su Euro 5 dyzeliu, jis tikrai neskleidžia tokio blogo kvapo.