Tema: Re: Re:D?mingumas ir TA
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-13 17:46:55
variau kazkadaise civica 03 1.7cdti i TA tai pries dumingumo testa pats
testuotojas keleta minuciu gerai pragazavo ant redlaino, nes jam anokia
paslaptis kad katalyzai neispjauti tai retenybe :D
dar pries tai buvau su saltu varikliu ejes TA tai net netikrino dumingumo
(nes buvo rasta smulkiu defektu su lempom ir t.t. del ko nepraejo TA) tai
iskart perspejo kad saltu varikliu neatvaryciau nes greiciausia nepraeis
dumingumo testo
katalyzas buvo perekupu iskastruotas