Tema: Re: D?mingumas ir TA
Autorius: Zhiniukas
Data: 2019-01-15 18:15:11
Neraketu mokslas DPF issiplauti. Svarbiausia svariai nuardyti nuo
katalizatoriaus nieko nesugadinant. Toliau tai kaip 2 pirstus apmyzt.
https://www.youtube.com/watch?v=gGo8-hDcBuU
Sitas metodas tinka tik pelenams isplauti.
Man kai DPF buvo pilnas suodziu, tai niekas nesiplove. Teko deti atgal ir
pilt pravalymo skysti i kura. Po 30 km vaziavimo pramuse :)