Tema: Re: Dūmingumas ir TA
Autorius: markatas
Data: 2019-01-09 10:29:02
As dyzeliu savininkams (traktoristams ;)) duodu paprasta pavyzdi del 
kastravimu. Perki modernu automobili, kad butu viskas super ir tada ji 
iskastruoji. Tai tas pats, kas pirkti brangu jauti seklinimui ir ji 
iskastravus stebetis, kad ne tai, ka pirkai (gal tokiu pavyzdziu 
ukininkai supras, ka padare)

markatas


08/01/2019 22:54, Dainiushas rašė:
> ir čia prie kiek ridos reikėjo pjaustyt DPF'us?
>
> On 1/8/2019 10:22 PM, Zyza wrote:
>> On 2019-01-08 22:02, fenix wrote:
>>> 2019.01.08 14:34, Zyza rašė:
>>>> Žodžiu Hyundai i30 nepraėjo dūmingumo testo. Prieš 2 metus buvo ~0.3,
>>>> šiemet mažiausia reikšmė 1.57, didžiausia virš 3.5 (riba 1.5 
>>>> regis). Per
>>>> tą laiką buvo išoperuotas DPF, dėl katalizatoriaus - sakė nelietė, bet
>>>> net neįsivaizduoju kaip fiziškai reiktų patikrinti. Ką galima 
>>>> nuveikti?
>>>>
>>>> Kol kas žinau - keisti oro filtrą, prisipilti dyzelio brangesnio
>>>> (ekologiškesnio), gerai pragazuoti (tą pačią dieną ~10 kartų iki dugno
>>>> ant laisvo bėgio) prieš tai gerai įšilus. Kokie dar būtų variantai?
>>>
>>> turejei tojota, atsibodo ramiai gyvent?
>>>
>>
>> Turėjau, bet servisas su savo kainom visiškai nedžiugindavo. O ir 
>> pardavęs Corolla sužinojau, kad ji geroooooooooookai daugiau 
>> nuvažiavus buvo nei rodė skaičiukai (vis galvodavau iš kur pas ją ten 
>> bėdų kyla, nes nu gi tojoooota). Dabar bent su rida tikra riedu :)
>