Tema: Re: Dumingumas ir TA
Autorius: Sail
Data: 2019-01-08 16:13:26
Mitas ar ne nezinau, bet draugiskas TA atlikejas minejo, kad zibalas labai
padeda.

Tiesa pasakius, net nezinau, kur toki siais laikais parduoda.

Bet siaip ziniukas teisus, kuro purskia tikriausiai pakankamai, reiskia oro
truksta.

Senam varikliui uzkimsciau turborkorektoriaus zarna, kad kuro neriebintu ant
apsuku, bet naujam star wars aparatui jau bbz...