Ne bl, seimom renkasi savaitgaliais prie sankryzu, kad gryno oro pakvepuot Ignas <ignas@example.lt> Wrote in message: > jo jo, tu viska zinai ir viskas tik taip kaip tu sakai... prie sankryzu > zmones dusta, o del dpf'o uzsikisimo kaltos tik kiauros slangos ir > niekas daugiau... pavyzdys: bedos su dpf prasidejo pirmais metais, buvo > garantiniu kazkas ten keiciama (ar slegio davikliai ar dar kas, o gal > tik piso prota), nebuvo ziemos, kad nevaryciau pas atstoju min 3-4 > kartus, 4 ar 5 metais viskas rezta nx ir po to dvi technikines praejo > "sa svystom" nevirsijant leistinumu... ir tu man aiskini kad tai ne > problemos sprendimas? problema ir yra, kad gamintojams tas mazgas > lieptas istatyt privalomai ir buvo nueita lengviausiu pigiausiu keliu > visa inzinerini faila uzkraunant ant vartotojo bele tik sutilpt i > reikalingus skaiciukus... > > On 2019-01-09 23:15, PxYra wrote: >> aiskink neaiskines jiem vis nesupras kad DPF kastravimas tai ne >> problemos sprendimas o apejimas o anksciau ar veliau ta problema del >> kurios buvo iskastruotas DPF pridarys nuostoliu daugiau nei tinkamas >> problemos isprendimas iki kastravimo >> dar suprantu ta aveji kai DPF iskastruoja kai nebeimanoma proto ribose >> sutvarkyt bei +sutvarko ta gedima del kurio susipiso DPF na bet tada >> nebekiltu ir problemu del dumingumu ir t.t. >> iskastruot DPF ir netvarkyt to kas supiso DPF tai tas pats kas medu >> dapilinet i varikli ryjanti tepalus >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:q14cks$h8e$1@trimpas.omnitel.net... >>> bėda tik tokia, kastruoja taip, kad tas jautis ardamas ištisai >>> triedžia ir šūdais į visas puses taškosi. >>> >>> 2019.01.09 10:34, Ignas rašė: >>>> palyginimas ne i tema, netgi atvirksciai: tu perki jauti art ir tau >>>> px veislinis jis ar ne, kastruotas ar ne, o tau kaip tik ikisa toki, >>>> kuris greit pavargsta ardamas ir kastracija padeda istvermei, tik kad >>>> po to prie ariamo lauko stovi inspektorius ir jauciu kiausinius >>>> tikrina... >>>> >>>> On 2019-01-09 10:28, markatas wrote: >>>>> As dyzeliu savininkams (traktoristams ;)) duodu paprasta pavyzdi del >>>>> kastravimu. Perki modernu automobili, kad butu viskas super ir tada >>>>> ji iskastruoji. Tai tas pats, kas pirkti brangu jauti seklinimui ir >>>>> ji iskastravus stebetis, kad ne tai, ka pirkai (gal tokiu pavyzdziu >>>>> ukininkai supras, ka padare) >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> >>>>> 08/01/2019 22:54, Dainiushas rašė: >>>>>> ir čia prie kiek ridos reikėjo pjaustyt DPF'us? >>>>>> >>>>>> On 1/8/2019 10:22 PM, Zyza wrote: >>>>>>> On 2019-01-08 22:02, fenix wrote: >>>>>>>> 2019.01.08 14:34, Zyza rašė: >>>>>>>>> Žodžiu Hyundai i30 nepraėjo dūmingumo testo. Prieš 2 metus buvo >>>>>>>>> ~0.3, >>>>>>>>> šiemet mažiausia reikšmė 1.57, didžiausia virš 3.5 (riba 1.5 >>>>>>>>> regis). Per >>>>>>>>> tą laiką buvo išoperuotas DPF, dėl katalizatoriaus - sakė >>>>>>>>> nelietė, bet >>>>>>>>> net neįsivaizduoju kaip fiziškai reiktų patikrinti.. Ką galima >>>>>>>>> nuveikti? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kol kas žinau - keisti oro filtrą, prisipilti dyzelio brangesnio >>>>>>>>> (ekologiškesnio), gerai pragazuoti (tą pačią dieną ~10 kartų iki >>>>>>>>> dugno >>>>>>>>> ant laisvo bėgio) prieš tai gerai įšilus. Kokie dar būtų variantai? >>>>>>>> >>>>>>>> turejei tojota, atsibodo ramiai gyvent? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Turėjau, bet servisas su savo kainom visiškai nedžiugindavo. O ir >>>>>>> pardavęs Corolla sužinojau, kad ji geroooooooooookai daugiau >>>>>>> nuvažiavus buvo nei rodė skaičiukai (vis galvodavau iš kur pas ją >>>>>>> ten bėdų kyla, nes nu gi tojoooota). Dabar bent su rida tikra >>>>>>> riedu :) >>>>>> >>>>> >>>> >>>> --- >>>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >>>> programinės įrangos. >>>> https://www.avast.com/antivirus >>>> >>> >> > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės programinės įrangos. > https://www.avast.com/antivirus > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/