Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-06-08 09:50:49
Gal keista, gal norma? Pagal autoweek Pasatui uzmestyje deklaruota litru
maziau, mieste is vis skirtumas iki 2.5 litro:
https://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=90651&id2=90655&id3=52299&id4=52298&cache=no
Cia Passto abi galimos versijos (bbz su kuria vaziavau, kita savaite
paziuresiu) su Golf Plius tiek automatas, tiek mechanas (pas tave itariu
mechanas?). Mase ju vienoda, bent jau mieste tai neturetu but tokio
skirtumo.