Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-06-03 15:56:19
On 6/3/18 12:27, tranzoo wrote:

> altrakas yra su paaukstinta vaziuokle. 2 cm, bet ispuds, kad 20. eRis

O nx tas vaziuokles aukstinimas? Kad del prastesnes aerodinamikos
daugiau kuro estu?

> principo valyt bilekaip. dar haldeksas veikia puikiai pas abu. ypac
> pasiteisina, kai slapia ar sniegas

Jei reikia.

> visu pirma oktavijai negali nusipirkt normaliu sedyniu. su mano 194 tai
> uzknisa. dairausi dabar kazkokio kilimelio ant esamos...

Laimei tu 194cm problema turi toli grazu ne kiekvienas. Netgi ne dauguma
:) O kuom tos sedynes blogai tiems daugumai kitu?

> dsg dabar 7 begiu - tai veikia kaip pas golfa tik sportiniam rezime. dar
> nepripratau.
>
> vienas mazas pliusiukas - mechaninis rankinis, bet jis vietos perdaug
> uzima. atpratau jau.

Kam pliusas kam minusas. Man aliktrinis labiau patinka.

> nu ir kad kabliu bagazinej daug gerai.
>
> o daugiau - kiekviena smulkmena blogiau. radija tik viena mobilka
> pasikabina, durys atsidaro tik kai rankenele iki galo atlenki,
> apsisukimo spindulys didesnis, zalias pasvietimas, klima neveikia -
> reikia pastoviai reguliuot...

Sakai oktaviju rankenos konstrukcijai is esmes kazkuo skiriasi nuo golpiniu?