Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: fenix
Data: 2018-05-29 14:22:27
2018.05.29 14:10, one rašė:
> pasakok. Nes aš kaip tik planuoju ateičiai passatą.  Tik
> neapsisprendžiau dar gal visgi labiaus SUV'o norėčiau - draugeliams
> labiau patiktų :)

nuo ko pradet...

+
vidus su stipria aliuzija i premium. viskas bl kaip vokishka

dsg - prieklausomai nuo variklio, vaziuota po kelis kkm su skirtingais
(abu rline, highline), tai 1.8tsi atveju - tarp gerai ir labai gerai,
2.0tdi - tarp gerai ir vidutiniskai. su 2.0tsi 280Ag vaziuota tik
~600km, tai nekas... sakykim labiau panasu i 2.0tdi. Vien apie dezhe
galeciau baisingai daug raidziu rasyt. Nori geros dezes - ZF8
Vietos tiek salone tiek bagaznike beveik kiek chromoj! Gali 4 zmones
185-190 ugio labai komfortiskai vaziuot
salonas siaip man labai patinka, viskas kokybiska, gan patogu

-
...BARSHKALAS!!! galine vaziuokle yra kazkas tragishko. abi ilgiau
naudotos auto taip pat skardziai barskejo. abi tvarkingos, viena 0kkm,
kita ~47kkm, abi b8.
kelio laikymas. gerai, bet po supersto saab 9-3... nu nekas. anas tai
kaip ikaltas. Ekstrinio stabdymo atveju pora kartu neblogai pamete. Cia
magistralej metant nuo 150 iki 100. Buvo nejauku. Saabas taip nesielge.
Vaziuokle standartine, bet ji prastai sugeria kelio nelygumus. Kartais
pro tarka visai gerai pravaziuoja, bet pvz sulinio dangciai musha kaip
bugnai. R18 ir R17 tas pats. Turiu gilu itarima, kad taip padaryta, kad
pirktu adaptyvine pakaba uz papildomus 2k.

tiesa, tiguane tos pacios blogybes dar labiau isreikstos