Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: fenix
Data: 2018-06-06 13:55:50
> RTFM! tam yra S rezimas. isijungia truktelejus svirtele zemyn.
>
> sportiskai mokinkit S rezime, o D palikit civiliniam. beto D prisitaiko
> greiciau ir uzknisa, kai nereikia, o jis pielina dviem trim pavarom
> zemiau...

blet, isjunk fanbojizma ir pasakyk man, jeigu perku mashina su AT
(automattttiiiiccc) pavaru deze, turesiu dar ir pats dajunginet?
cia skamba taip pat, kaip "rysio nera, nes tu laikai telefona neteisingai"

perkares saabas to nedaro.  net subarikas su 4 pavaru deze to nedaro.
kyvikas cvt taip nedaro nekalbu apie naujas su hidropusle auto. netgi
hibridine toyota galbut pakels ten to negyvo varinkalio apsuka, bet
efektas bus is karto. ir is viso tai visiskai nevokiska! S rezime viskas
ok, bet S rezime jinai yra maziau ekonomiska uz paprasta klasikini
senovini automata.